Je huisstijl is de visuele identiteit van je bedrijf

Met een logo en naam is het perfecte plaatje nog niet compleet. Een huisstijl is een totaalbeeld waarbij al je uitingen op een lijn liggen en je professionaliteit en herkenbaarheid uitstraalt.

Een huisstijl wordt gevormd door woordmerk, beeldmerk, typografie, kleur en kenmerkende vormen. Als deze elementen nauw aansluiten op de visie en missie van het bedrijf trek je de juiste doelgroep aan en creëer je herkenbaarheid.

Waarom een huisstijl?

Een eenduidig beeld zorgt voor herkenning

Onderscheidend van de concurrent

Je komt professioneler over

HUISSTIJL

  • Intakegesprek

  • Identiteit vaststellen

  • Concept moodboard

  • Logo, sub-logo en favicon

  • Visitekaartje

  • Digitaal briefpapier

  • Brandbook

  • Kleurenpalet

  • Typografie

  • E-mailhandtekening

Deze klanten gingen je voor

Huisstijl restyling

Heb je al een huisstijl, maar is deze verouderd of saai? Restyle hem! Een frisse wind door je huisstijl zorgt voor een update waar je doelgroep niet meer omheen kan. En goed nieuws, want ik help je hier graag bij. Hoe? Door naar de identiteit en de toekomstplannen van je bedrijf te kijken.

Spreken wij elkaar snel?

Onderscheid je van de concurrent met een krachtige huisstijl!